Monday, April 20, 2009

:)

di suatu malam yang hening kott. sedang aku menonton televisyen. tetibe ibu aku bertanya kepada aku

ibu : farihah, abah tanye farihah nak masuk mane?
aku : farihah nak masuk uitm jea. knape?
ibu : tade pape. nak masuk memane pown boley. ta kesah. tapi kalau jadi nurse bagus jugak
aku : eiy tanak arr jadi nurse. ta suke. eiy eiy.
ibu : ala tape laa. nati kalau jadi nurse bley keje nan ikah. farihah jadi nurse, ikah jadi dctor
aku : iskh tape arr. kalau jadi dktor nak la jugak keje nan ikah. tapi ni jadi nurse tanak arr
ibu : alaa tape laa. okay ape.
aku : wahaha tanak tanak. keje paling farihah ta suke nurse nan ckgu. tape tape :)
ibu : yelahhh
aku : tape jadik akuntan forensik jea okay pe
ibu : yolahh!

wahaha kesimpulannye aku nak ape yang aku nak huhuh :P

No comments: