Saturday, December 27, 2008

18 December 2008

kol 11 : kitorang mandi & siyap2 gi banda. yang gi banda ngan aku ialah cousin2 aku :) kitorang rancang nak tengok wayang :) so siyap2 cepat patu abang sedare antakan kat kluang parade.

kol 12 : gi tengok tiket wayang cite histeria. kitorang amek kol 2 punye. :)) patu gerak gi MB kat BCB.

kol 12.30 : katne? b da sampai da :)
kat MB neh.. b katne?

kat BCB neh. nak gi carik mesen ATM. ade ta kat cni?
tataw la yunk :P
ala cni tade la kene gi bank sane. nak ekot ta? kalau nak ekot b amek kat MB
nak nak :)

then kitorang gi bank yang jauh tu agaga :P aku neh da ler takut melintas. mase nak melintas tu dye tarik tangan aku. hohoh sweet jea kowt :P
so sye da amek duwet kitorang gerak gi kluang parade jea :P jalan jalan.

kol 2 : gi kat wayang.
sayang mau popcorn ta?

bley gak. b gi la beli.
okay :)
bf aku neh gi la beli popcorn besa & air coke kowt lupe arr :P
patu tenguk wayang sesame :)) dalam wayang sejuk gile khavi so dye pegang tangan aku tapi tangan aku bukan maken panas tapi maken sejuk && bertambah2 kejang cuz tangan dye pown sejuk jugak :P


dalam kol 4 kitorang abes tengok wayang then jalan jalan kat KP :) dialog yang aku nan dea adek ckp ialah :

b kite nak gi mane ni?
tataw laa.
b neh asek tataw jea. kate dok cni lame
b lupe la yunk. dulu tade kluang parade neh

eleh yela tu!

kitorang jalan pusing2 KP tu. patu jmpe cousin patu bepecah balik :P
patu masuk satu kedai neh. tengok2 rantai. then dye blikan aku rantai pict bear :) cumel sangat! masheh sayang! :)
dye cakap kalau rantai tu putus siyap la :P ahah :
)) baek boss! owang akan jage rantai neh BAEK PUNYEEE!!!

then patu lepak blakang KP jumpe lah cousin2 kat sane :) fana meet nas, miza meet harm, ada meet kawan dye tataw nape. nonen?? tade sape.. aku? jmpe hubby aku lah.. then tetibe dak2 myspacers kluang dtg kat tmpat kitorang lepak. da macam gathering da. haha sangat besh mase tu!
patu kitorang snap2 pict kat sane :) banyak gak tapy pict aku buruk cuz angen tiyup kuat.
jelesh nan fana cuz ehem ehem nan bf dea :PP rugi gile ta dpaat buwat nan hubby akuh :((

then da nak kol 6 kitorang gerak gi BCB plak. masuk kedai teddy. ku pikir mau belikan adek aku teddy tapy dye lak yang blikan aku teddy. agak mahal and agak besa la.. name teddy tu MR.IZUDIN :) shayang mr.izudin ketat ketat! selalu tidow nan mr.izudin kan kan! :)
then dalam kol 6 kitorang balik. mase nak balik
mcm nak nangesh cuz tataw bile nak meet dye lagi. aku salam then cium tangan die.
patu bagy flying kiss jea :)
patu balik ke rumah masing masing..

ouh sangat indah tyme tu cuz dapat jmpe dak2 myspace kluang. sume knal aku wah bangga! *senyum bangga hohoh ta ley lupe time tu :))
harap dapat jumpe korang lagi

itu je mau gitaw
bye bye


neh pict pict yang korang dapat tengok :))

No comments: