Friday, February 13, 2009

PERAGUTT!!! GIVE ME BACK MY BAG FUCKER!!!!

ngaa hari rabu 11 februari 2009 sangat menakutkan!! waa beg aku kene ragut :'( bafuck sedeyh ouhh.

camni cite dye aku otw nak gi clas komputer then mase kat traffic light tu, mase ngah lampu merah tu aku ade nampak mamat due orang naek moto. then aku just pandang moto dye jea but mase tu ta pkir pape pownn. tapi aku ade denga la dowang bisik2. tapi tataw dowang bisik ape cuz mase tu ta pkir yang negative ponn. then bile da green light, ibu pown bawak laa moto tu teruskan perjalanan. patu mase tu ibu bawak gila laju lahh ann tinggalkan yang laen tu kat blakang. patu da sampai kat tokong taman bendahara tu tetibe moto mamat tu laju jea. patu dye lalu sbelah kitorang and dorang follow jea kitorang. aku engat dye nak potong kitorang, so ibu slow kan moto. and suddently dak yang dok blakang tu tarik beg aku ann. aku sempat jugak la maen tarik2 nan dye atas moto :P then last2 terpaksa lepaskan jugak :( aku takootttt sangat wehh! aku ta sempat nak amek num plat dye cuz dye ttp num plat dye gune bag aku shit btowl!!

dalam beg tu ade duwet,ic,memory card phone, and paper exam komputer. hisshhh asal lahh aku gi bawak duwet ann time tu. shengal btowl! slalu aku ta bawak pown duwet.. waa abes duwet aku doe! then aku gi kat tempat komputer tu and story everything then abang tu suruh bwat report and kitorang pown pegi laa bwat report.

then kat balai tu macam2 polis tu tanye. aku dalam hati da membebel 'cepat la abes tanye cuz aku nak siyapkan exam komputer nehh'.. hahah bley ann pkir tu. then abah datang kat balai then anta aku gi tempat komputer tu.

sampai jea kat tempat komputer tu abang tu cakap 'farihah saye da bwat kan awak punye power point. so awak tinggal edit jea :)'.. and i said ouhh okay okay!
then aku sempat la siyapkan exam aku tu dalam kol 4 da siyap dahh :) so i felt releaved!! thanx GOD!

to that 'PERAGUT' : wehh sampai MATI pown aku TAKKAN MAAFKAN kau la babi!! remember that bastard! kau yang buat aku berdendam ngan kau ann.. bia kau rase! makan la duwet HARAM JADAH tu. memang ta selamat la hidup kau! waktu kau nak mampus pown ta tenang! serve you right!

fuhh dapat gak melepaskan perassan aku nehh even ta dpat jumpe daktu ann.. but kawan2 aku nak tlg carikkan daktu :) ramai lak tu nak tolong.
THANKS A LOTT KORANG!! aku SAYANG kau lahh kawan :) !

but i miss my bag tuu :( bag tu ibu yang blikan && i love it! but tapela tade rezeki nak bwat cemane! but i want back EVERYTHING in that bag!
weh PERAGUT bagi balik da barang2 aku!! seyal lah kau!

No comments: