Monday, February 9, 2009

two days at JAYBEE

two days at jb its like fun but lil bit chaos!
hahah actually gi sane cuz ade wedding cous so kitorang pegi laa kat taman melati kott,
kat kuarters polis blok melur ke melati ke macam tu lahh. lupe lahh :D
so aku sampai dalam pukul 12++ tgh hari. patu jmpe cous sume and mule2 excited then patu tros jadik damn bored!

so aku duduk2 gi flat situ! patu jalan2 keliling flat tu macam orang jakun cuz ta penah duduk di flat :P.. psstt seriously dak2 flat situ agak KAMPUNG and NOT open minded! dorang sangat JAKUN dengan outsiders ! ahaha

nak jadikan cite ade lahh satu malam nehh. aku na cous2 jalan2 gi flat laen :) so mase ngah jalan2 jumpe playground and dok lepak2 kat ctu and SNAP2 pict :) banyk gak pict2 yang kitorang snap :) then kitorang troskan perjalanan ke flat laen.

tetibe mase ngah jalan ade jmpe kedai burger. then ade lah mamat2 lepak2 citu beramai2 ngan BOHSIA kott. aaa patu yang mamat2 ctu nak usha kitorng laa :D tapi kitorang ta layan :) patu adek aku si syakirin said 'ala bang jangan la ngorat saye. saye malu'.. then tetibe salah sorang mamat kat situ ta memasal naek angen then kejar kitorang and then tarik adek aku.. kitorng cepat2 gi kat ctu and diorang cakap :

'korang ta knal lagi sape mamat nehh'
'dye neh panas baran sket'

'seb baek aku ade nak tlg settlekan'

kitorang macam panas gila babi time tuh bile dowang suruh kitorang mintak maaf kat dowang padahal kitrang ta bwat pape pown. so terpaksa mintak maaf cuz malas nak besakan cite. so kitorang jalan2 lagi sambil memaki2 mamat2 tu. kalau enshem tape lahh nak ngamuk.. neh muke HITAM. kening bersambung! ahah gila buruk! ahaha :P memang kitorang kutuk dorang abes2 an laa. ahaha patu time nak balik tu adek mamat tu datang balik. dye cakap pe tah kat adek aku.

patu aku da ta ley tahan aku cakap

'kitorang ta carik pasal nan korang lagi dah ar'
'jgan nak besakan cite lak'
'cakap kat mamat tu kitrang mintak maaf'
'da jgan nak bwat kecoh lak kat cni'
'aku ta suke'


then kitorang balik ke flat cous aku dengan ha
ti yang masing2 panas membara2.

esoknye kitornag lupekan sume tu cuz kit
e mesti gembire time wedding cous :P
so ramai yang dtg bertandang di sane.

cousin dari singapore pon ade jugak :)) so kitorng snap2 pict then gi playground sesame :)
dok melepak and berbual2 kat sane :) di sane aman nyaman but HOTT!!

nak tawu? aku kene pegang bunga mangga iring pengantin lelaki. hohho seriously ta penah kene mcm tu and seriously susah gile cuz kene cover jalan kene cover comell :D then mase ngah tunggu2 tu abang photographer ajak amek gamba so amek jela :P then amek gamba nan dak2 silat and kompang. patu ade satu mamat tu ajak amek gamba sbelah dye. haisshh! muke mcm dak kecik so ta layan :)

aku balik segamat da petang jugak laa. dlaam
kol 5 lebey kott.
OMG! penat yang amat time tu. dalam kete d
uduk je ta bwat pape. ohohho
makan dunkin' donut patu makan buah p
atu minum 100 plus.
sangat2 penat time tu. patu sampai segamat da maghrib.
so da sampai uma mandi2 rehat2 dalam kol 9 kuar gi makan :)
yey! aku makan chicken chop and apple juice! :)
then dapal kol 10 lebey balik rumah and tido
w :)
tu jea. sekian...



ni pict2 yang kitorng dapat amek :)


No comments: