Sunday, June 14, 2009

Muhammad Idris Waffi




wafi neh cousin aku. umur dye baru 1tahun kott. dye sangat comell!! geram gila aku nan dye. aritu balik kampung dapat gak aku maen2 nan dye. huu comel wehh. sume orang geram nan dye :P




neh nak cite kejadian yang memalukan. ade satu malam tu aku ngah record dye maen2. then pas aku record tu aku ternampak dye nak gi kat tangga. aku takut dye tejatuh jep. then aku nak lari gi kat dye. patu kaki aku bley plak tesangkut kat sua da aku yang terjatuh. sempat gak aku peluk si wafi neh. sakit gak la jatuh. siku nan lutut nan tapak tangan aku sakit laa teseret. hahahhahah :D. tapak tangan aku luke bentuk V lagi. ahahaha. ramai gak la yang menyaksikan aku jatuh tu, mase aku jatuh tu aku dapat peluk wafi. patu dye pown teduduk jatuh gak. hahaha. patu dye tgk je aku cuz tetibe peluk dye. hahahah. cousin2 and macik aku yang laen sume da bantai gelak nak mati da..




aku dalam sakit2 tu pown aku gelak gak. hahahahaah memang klaka laa aku jatuh. sampai da tengah malam pown aku gelak gak gile tingat balik. muahahahahahhaahah :D patu esoknye tgk kat siku aku da lebam. bile tekan sket sakit lol. but tape aku dapat slamatkan wafi dari jatuh. wakakakak. malam tu aku bebual nan cousin aku. then kitorang bley gelak gila2 padahal sume org da tidow siyap kitorang kene tego lagi cuz da malam2 ta tidow lagi. hahhaahah. memang taley lupe la. lawak jeap.

No comments: