Monday, July 27, 2009

a day at KL

yesterday i went to kl to visit my father's uncle. so gerak pagi2 pas subuh tu tros gerak. im very sleepy cuz not enuff sleep laa. so bangun gak then tros mandi sume then dalam kol 7.00++ gerak dah. then berenti kat r&r seremban for breakfast. i ate nasi lemak. nasi lemakk dye ta sedap sangat but oleh kerana lapar habis gak aku makan. yey! :) then teruskan perjalanan dalam kol 10 something sampai gak hospital pakar damansara tempat atok sdare aku tu dirawat. kakakak :)

mase masuk ward tu agak keboringan cuz sunyi dan sepi jea. then pas jmpe atok sdare aku tu... ouhh im so SYMPATHY tgk dye oke. dye kene stroke. mase dye nak tanye aku tu aku ta paham pape yang dye sebut so cam sedey la. berair gak la mate aku. then aku kua gi jalan2 around hospital tu.

dalam kol 12.00++ mcm tu cousin aku lak sampai. so aku nan dye dok di main lobby hospital tu bebual2. lame gak lepak di situ. dari dye datang sampai la kitorang nak balik dah. hahah :D kitorang ta bebual pape pown just cite pasal u masing2 jepp :P dak2 kecik yang laen were too busy maen kat coklat yang masuk2 duwet tu. JAKUNIS la korang nehh!! hahaha :D

so nak dekat kol 1 tu family aku nan family cousin aku [kire 2 family laa] gerak gi rumah atok sdare aku yang seterusnye kat shah alam plak. tapi before tu kitorang gi lunch dlu [lapa lapa :D]. then benti kat satu kedai neh patu parents2 tanak gi patu gi kedai depan dye plak. pown ta besh gak. then gi kedai ketiga pown ta besh jugak. last2 makan kat food court kat dalam GIANT hahahah :D

then pas makan tu tros gi uma tok sdare aku tu. so lepak2 di sane sampai kol 4.30++ mcm tu la. then kitorang balik ke rumah masing2. dalam kol 9.00++ camtu aku sampai rumah cuz banyak benti2 tu yang sampai rumah lambat :D

ouhh engat mase gi kl nak snap pict byk2. tapi ta sempat la. aku dapat snap pict aku je. tu pown kat dalam ward [hahah sempat lagi snap]. but nati aku upload la pict tu oke. finish !

No comments: