Saturday, July 4, 2009

one week in uitm segamat


ouhh im soOooOOoOOO tired with orientation week :( ari first je da start dengan penat ta hilang lagi. dapat tidow kol 2 then bangun kol 4 pagi. grr memang penat yang amat dengan ta ckup tidow lagi dengan cuaca lagi. memang stress gila laa. but dalam 3 hari lepas tu orientasi da mule besh tade yang stress2 lagi :) but baru satu minggu aku da homesick. hahaha LOL gila jea weh.. kat sane aku dapat ramai kawan. but yang aku da mule rapat ialah shafika,zulaikha,biha,nina,niesa :D diorang yang happykan aku tiyap kali aku sedey ke. diorang take care of me lah kira :D AKU SAYANG KORANG WEHH!!! diorang quite sporting and gila2 gak same cam aku. haha


actually banyk pict nak upload but phone taley detect kat lptop la and i dont know why. geram jea!! so arini aku balik rumah :) RINDU same my FAMILY ;) esok petang ahad baru balik uitm balik :S story kat uitm plak. uitm tu was okay laa. beautiful and quite nice. but kolej aku jauh nan blik kuliah. so stiap hari kene exercise la kot. yey! bley kurus ! haha :D bilik aku satu blik 2 orang and thanx god aku memang nak blik dua orang pnye :D roomate aku tu dak kluang and parents dye knal paklang aku. kaka :D dye okay laa. bley layan lagi la kan biha :D hahahah :P

students2 dye okay laa. gurls dye okay and boys dye okay kot.. i dont know cuz ta knal yang boy lagi cuz busy make friends nan gurls :D wireless kat sane quite slow. maybe nak beli broadband kott tataw lagi lah. ehmm next week da start clas and thanx god again ari jumaat tade clas. so bley balik ptg khamis tuu :D jangan jelesh taw biha cuz farihah balik hari khamis :D hahaha LOL !! ngee esok da balik then malam ade program. boring nyee!! taley nak rehat2 :(

lastly, wish me luck okay !! please please friends help me how to survive in uitm :D hahahahahhahaahahah :D

No comments: