Saturday, September 26, 2009

sad :'((

*sigh* well pasni dah kene balik uitm dahh *boring* .. patu my besties cousin dah nak balik ke egypt dah *sad* arini tataw nape rase cam sedey gila. cam nak nangesh but tahan je ni. cousin blah ibu datang pown ta dapat nak happykan aku.. sedey la bila ta dapat nak anta besties cousin sendiri ke airport :( this is the second time aku ta dapat anta dye sebab dye balik ari isnin and ari isnin tu aku ade class so ta dapat nak ekot anta. SANGAT sedey !!!!!!!!!! terpaksa la aku akur *sigh* tape lahh maybe laen kali aku dapat anta dye.. maybee.. ehmm mintak2 next week perkad hari ahad so ari khamis aku bley balik then dapat jmpe dye kejap.

p/s : to ikah balik sane jaga diri baek2 taw. slalu2 la contact2 ehh kat ym :DD i love you and will miss you (>,<)

No comments: