Saturday, October 10, 2009

where are they?

mane kawan2 time mms aku dulu?
mane diorang menghilang?
cakap nak satu team same2
tapi skunk tengok laa. ape jadi? masing2 mengelak
lagi2 time kesat aritu.
dok sebelah pown tanak tego.
aku ngaku memang time tu aku TERASA gila. tapi aku diyam je. aku malas nak cakap
ehmm this make me feel SOoOOooOOO fucking stress !!
thats why aku asek nak balik je
kalau bley aku memang tanak duduk uitm tu lagi
tapi sebab pkir pasal study aku TERPAKSA !
ngee weh tolong laa. final nak dekat. jangan buat hal bley ta?
aku malas laa nak layan orang2 cam ni !!

vuduh !!

2 comments:

Anonymous said...

hey syg...bz kot..sory yerk klau aku wt ko skit hati..sory sgt2...mayb aku moody kot tyme 2...
sory k..xperasan pn...but tyme skrg mmg aku dh cm x naek atas..sory yerk..bkn niat..xde mase kot...bz study..nk final..wei syg r kt ko....ko jgn r kecik ati k..janji x wt g...maaf kn saya yerk tuan puteri...syg awk

Farihah Abdullah said...

alaa isokey laa
da lupe da pown