Friday, February 26, 2010

sick :(

*sigh* sem ni asek sakit je. one week before mid-term kene gastrik. patu naik je mid-term kene lagi. then skali dengan demam, hampeh btowl. ari selasa aritu kene gastrik. ponteng dua clas :( then gi penawar. dapat ubat BANYAK ! hampeh jea. engat aku nk mkan sangat ke ubat tu ? haha :d esoknye tu dah okay but petang tu demam balik sebab panas sangat kat cni. da mcam kat padang pasir dah panas dye. khamis tu pagi okay sket. tinggal sakit tekak nan selseme jea. pegi jugak clas. balik dari clas tu achik bagi ubat. adeh ubat lagi. aku ta suruh pown dye beli ubat. tapi dye beli plak sebab dye tawu aku ta sehat. thanx yunk :) petang khamis tu pown kene balik demam time ko plak tu. dengan tangan and kaki kebas. haishh !!! but malam tu okay balik pas makan ubat.

kesimpulannya aku ni keje demam waktu petang jela :D and nak cakap achik belikan aku ubat. tu je. hahah byebye

No comments: