Tuesday, August 16, 2011

Stress & Pressure


I feel sooooooooooooooooooooooooooooooo pressure inside my head. Sebabnya this week TERLAMPAU banyak assignment, quizzes, test and homework kena siapkan and kena submit this Friday.

Bila tengok macam sempat je nak siapkan semuanya. Tapi bila fikir balik stressnya nak siapkan benda ni minggu ni jugak. Bayangkan satu hari aku terpaksa siapkan satu assignment. Minggu ni ada TIGA assignments aku kena submit by this Friday.

This week jugak aku ada majlis berbuka puasa dengan RS kolej. Minggu ni jugak aku ada test LAW pulak tuu. Minggu ni jugak aku ada dua quiz. Tapi dua dua quiz alhamdulillah dah lepas. Tinggal assignment and test ni je aku taktau macam mana aku nak hadapi.

Sumpah penat, pening, tak cukup tidur, moody, pressure, migrain, sakit hati, buang duit, semuanya dalam satu iaitu dalam diri aku sendiri. Sekarang aku mengharap Doraemon datang kat aku and tolong aku siapkan semuanyaa sekelip mata.

Tapi apakan daya. Doraemon tu hanyalah cartoon dalam komik dan juga dekat dalam TV dan hanyalah rekaan semata mata yang sememangnya TIDAK wujud ye kawan kawan. Kita hanya boleh berdoa kepada Allah and then berusaha semaksima mungkin.

Doakan minggu ni aku boleh siapkan semuanya, boleh hanta assignment on time, siapkan slide presentation, jawab test dengan perfect and lulus, and buat video marketing dengan lancarnya. Doakan aku ye kawan kawan. AMIN ! Wish me luck ! Terima kasih.

No comments: