Friday, December 10, 2010

Alhamdulillah !


okay harini ya hari Jumaat, my result come out. then dengan tak tidur malamnya, bangun pagi pagi terus bukak lappy and internet. then benda first bukak dulu ialah Facebook of course. then baru bukak student portal. hahahaha.

lepas tu baru tringat yang result akan dihantar through email. so cepat cepat bukak yahoo.com then tros sign in email. skali ternampak email yang bertajuk UITM EXAMINATION RESULT. so dalam keadaan yang takut gila sampai nak terbuang buang air, cepat cepat tros click kat title tu.

so dengan berbekalkan kesabaran yang tinggi sebab server quite lembab, so tunggu dalam brape minit, maka keluarlah result saya. dengan keadaan yang terketar ketar, lalu aku mencapai mouse dan terus scroll ke bawah dan dan dan dan.........

ALHAMDULILLAH ! terima kasih ya Allah. saya lulus semua. saya lulus kelapan lapan subject yang saya ambil pada semester ketiga ni dan im speechless even tak dekan pown kan. tapi tetap bersyukur sebab semua lulus dan takde repeat repeat dah. hee :)

Lastly, thanx a lott kepada sesiapa yang ada mengajar saya dalam subject subject yang saya tak faham, then thanx kepada sesiapa yang tahan dengan soalan soalan yang saya ajukan tanpa henti henti. dan kepada orang orang yang terlibat dalam pembikinan final saya. terima kasih sangat sangat. semoga Allah merahmati kalian semua ;')

4 comments:

Anonymous said...

tahniah yerk..
semoga awak brgembira yerk..

Farihah Abdullah said...

shafika. DL ke ?

puteri farah said...

tahniah dear! :)
usaha kita, Allah tau segalanya!
gud luck sem depan!

Farihah Abdullah said...

congrates jugak ummi :)