Wednesday, February 9, 2011

Meeting :)

Ni candid pict. SI DIA yang amekk :P


Yeah nak lompat galah sekejap. Hari semalam i mean Selasa semalam aku keluar pergi overnight kat Melaka dengan Syazwan. Hahaha actually dah lama gila plan tapi baru semalam betul betul dapat tunaikan plan tu. Syukur Alhamdulillah !

Sebenarnya tak plan pun nak pergi time hari hari biasa. Sebab plan nak pergi either jumaat sabtu or sabtu ahad. Tapi entah cemane tah boleh plan time hari hari bekerja plak. Tapi ahhh do i care ? Hari bekerja ke hari tak bekerja ke asal dapat jumpa dia LAYAAAAAAANNNN !

So after aku habis class dalam pukul 0200pm tu terus rush naik bilik, sembahyang semua siap siap then terus shoot pergi Melaka. Dalam pukul 0300 nak dekat pukul 0400 jugak laa sampai. Dia drive takde lah laju sangat sebab takde benda nak dikejar pun kan. So takyah rushing. Hehehe.

Then after sampai je Melaka terus pergi Taman Rama Rama dan Reptilia. Saja je nak pergi situ sebab tak pernah pergi kan. Hahaha so jakun sikit laa pergi sana. Cuaca di Melaka agak panas that time. Tapi after kitorang keluar je dari taman rama rama tu terus hujan. Hahaha

Lepas pergi taman rama rama tu terus pergi Dataran Pahlawan sebab nak tengok tiket wayang. Nak tengok movie yaww ! Then check midnight movie punya. Ada Green Hornet so layan jela cerita tu. Mula mula ingatkan cerita tu tak best. Rupanya KELAKAR HABIS laa bagi saya.

Serious ! Pergi lah tengok ye kawan kawan sekalian. Tak kering gusi tengok. Even aku dalam tu ada terlelap sekejap tapi terus terbangun sebab dengar syazwan gelak dan terus ikut gelak bersama walaupun tatau apa yang mereka gelakkan tu. Tapi bila sambung tengok cerita tu memang kelakar laa.

Then lepas beli tiket tu pergi lepak tepi pantai makan buah tembikai sambil minum air sirap bandung. Hahahaha. Tengok matahari terbenam, tengok orang main layang layang, tengok orang main basikal, tengok orang memancing. Lepas dah puas tengok semua tu pergi jumpe cousin si syazwan ni.

Then makan bersama sama mereka dekat Sri Andalas Melaka. Then lepas tu baru lah tengok movie entitle Green Hornet. Dalam pukul 0200am tu gerak pergi jalan jalan. Tapi dalam jalan jalan tu aku tidur dalam kereta. Kesian dia kene drive sorang sorang. Hahaha. Sorry ye awak !

Then berhenti dekat Mcd Ayer Keruh tu sebab macam awal sangat nak balik Segamat. So lepak situ dan dia kacau saya tidur. Huuu T_T Last last dia berjaya jugak bangunkan saya dari tidur tu. Hahah tapi sampai Tangkak tertidur balik saya.

Then sampai Segamat dalam pukul 0630am macam tu then terus balik kolej sebab pukul 0800am tu ada class. Hebat tak ? Okay saya tawu la tak hebat mana. Tapi that time tuhan je yang tahu betapa ngantuknya saya. Makan gula gula kopiko tanpa henti nak elakkan tidur.

Ehh cerita ni tak habis lagi. Actually syazwan tak balik lagi. Dia tunggu saya habis class then after that terus pergi lunch. Konon nak makan kat Mcd tapi Mcd tak bukak lagi. So hanya makan di KFC saja. Okay lah kan ?

Then lepas makan tu ingatkan nak pergi jumpa kakya. Tapi dia kat KL plak. So hanya tunjuk rumah dia dan tempat wedding kakya je kat syazwan. Then terus balik uitm balik. Dalam pukul 1130 tu sampai uitm & dia terus shoot balik Nilai.

Tu jelas kisah overnight saya dengan dia. Hahaha. Tapi kali ni rasaa paling paling best dating dengan dia sebab ada lahh. Rahsia ! Ahaha, nak cakap thanx ye awak belikan Jacket tu. Lawa gila :) and thanx jugak sebab ambil dan hantar saya ke uitm dengan selamatnya.

Terima terima terima terima kasih banyak banyak. Sayang awak lebih la ! Nanti kita plan overnight lagi ye :)

No comments: