Monday, July 18, 2011

Wedding Ceremony











Assalamualaikum ! Agak lama jugak laa aku tak update blog sebab malas gila nak update. Tapi nak buat blog kan ? Hehehe. Cuba tengok tajuk entry di atas. Bukan aku yang kawin ye. Ini family wedding ceremony punya a.k.a my cousin. Aku lambat lagi ^^

Majlisnya berlangsung Sabtu & Ahad lepas bersamaan 16 & 17 July 2011. Tapi majlis ni belah perempuan punya dulu. Belah lelaki minggu depannya pulak. maksudnya minggu ni laa. Kitorang berkonvoi pergi ke rumah belah perempuan naik kereta.

Maklumlah rumah pengantin perempuan kat Batu Pahat sana. Masa malam nikah tu kitorang konvoi 11 kereta youu. Ramai kan family aku ? Ya ! Memang ramai sekali. And sometimes meriah and sometimes not.

Then malam Sabtu tu mereka nikah. Pengantin sangat comel sekali. Aww sweet je mereka. Tiba2 aku rasa macam nak kawin cepat2 je,. Lepas je akad nikah tu kitorang pun makan. Lauk diaa superb sebab masakan makanan kampung jawa. So memang sedap laa :)

Esoknya, hari Ahad tu kitorang gelak ke Batu Pahat untuk majlis bersanding pulak. Sekali lagi diorang buat aku rasa nak kawin cepat2 !!!!!!!!!! Majlisnya dan makanannya semua berjalan dengan lancar sekali.

Dalam pukul 0400pm tu kitorang semua balik ke rumah masing2. Penat but fun ! Kedua2 belah pihak baik je. Belah perempuan layan pihak belah lelaki okay je. Overall semuanya okay. so G double O D GOODDDDD ~.

Tu jelah kot nak berceloteh sebab taktau nak cerita apa lagi. Just want to say, to Faliq & Siti, SELAMAT PENGANTIN BARU. SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT. CEPAT2 DAPAT BABY YE KORANG ^^. KBye !

No comments: