Friday, January 9, 2009

ayaiyai ;] keboringan

aiseh! arini have nothing to do. just woke up then have a breakfast then help my mom :P
patu da tade nak bwat pape aku pown on menreply komen2 di ms aku tuh :P then mandi and makan makan makan. ouhh aku suda gemuk duhh dok rumah jea ta bwat pape! shit! aku nak amek lesen tapi parents aku kate NANTI NANTI NANTI! grr aku da bosan dengan jawapan vuduh tuh! seriously i want driving lisence!!! bia nanti senang nak gi memane! ehmm nak carik keje tapi takut nak gi carik sorang2. nak partner tuk carik keje tapi sume kawan2 aku da keje! ta ajak aku lak tu! sengal lah korang! pentingkan diri sendiri btowl korang neh! haisshh!

aku dok rumah sorang2 jea! tadee kawan! all my siblings go to school! waa sangat sangat boring lahh pas spm nehh.. engat pas spm besh! rupenye bosan yang amat :(

so bye bye jelahh!

p/s : sorry post yang neh agak siyot sket cuz aku asek nak mencarut sahaje :P

No comments: