Thursday, January 22, 2009

;]

ngaa lame da ta update blog ;] gila tade bende yang besh da nak gitaw kat cni.. ngaa aku sangat sangat boring kat rumahh la ngukss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nak driving lisence please.. anyone? aku da start blaja komputer yang orang dye bosan gila khavi ! seriously ta besh kat ctu! tapi ABANG yang aja tu boley laa besh! suke bukak lagu indie band :) yey! ta la ngantuk sangat :)

then aritu ade pertandingan bwat bronchure :) so aku bersungguh sungguh bwat bende tu lawaa lawaa :) then keputusannye aku dapat second prize ;) dapat hadiah! act aku ta target pape pown. just bwat tu for fun ann. so ta sangke dapat num 2. membe aku dapat first prize :P haha ta sangka langsung ! kitorang due due bwat maen2 jea :P

aa today lak ta bwat pape. arini tade clas so just sit at home then onlining :) eat eat eat! duhh aku gemuk suda :)

***updating soon


1) rindu gila same budak ni :P
2) my latest picture :))

No comments: