Sunday, January 11, 2009

meet my lover again ;]

hee 10 january 2009 it was quite fun cause i meet my bf once again :P yey! sume tu berlaku tade plan pown.

actually, smalam my dad nak gi bp.. so my mom pown nak ekot jugak. so kitorang pown ekot lah :)) excited gile nak gi bp and hope dapat meet izudin :P then kitorang siyap cepat2. pas zohor jea gerak. patu amek syakirin kat banda and then tros gerak gi bp. patu text izudin and said that aku nak gi bp. then dye tanye bley jumpe ta? and i rep tataw lagi kalau gi memane dapat lah jmpe kalau ta ta dapat lahh ;) mase tu hope sangat sangat dapat jmpe dye. hee kitorang lalu kat parit yaani :D gune jalan dalam. rupenye rumah dye kat ctu jea so lalu citu melilau2 mate carik rumah dye skali dye ckp da terlepas jauh :( ahahah mase tu sangat2 klaka cuz sume tlg carik rumah dye hahaah :P

patu ayah gi amek barang kat kedai tu then gi masjid smayang. ayah cakap pas smayang gi bpmall. hohho suke gile tyme tuh :DD then tros text izudin but mase tu hujan and tataw dapat jmpe ke ta :(
then doa2 jea dapat jmpe. patu bile sampai kat bpmall tros gi makan kat chicken rice shop :) da la mase tu ade orang bwat reunion kowt. ade mamat2 enshem!! ahah dowang pandang jea aku *segan deyh* ahahah. then izudin text said yang dye da ade kat bpmall. so nak carik alasan nak kuar tu aiseh sangat2 susah. patu adek aku tetibe nak gi toilet so aku ekot dye gi toilet patu aku meet izudin. gi jalan2 jap nan dye. tapi dapat jmpe dye ta smpai 30mins pown :(( waa patu ibu cal cakap nak balik dah. dalam hati aku cakap 'cepatnye balik. gi bpmall sebab makan jea? baek ta yah gi. waa nak jmpe izudin lame2 sket :'('.. then gi tarik dye satu tmpat patu dating2 jap nan dye :P hoho mase tu ta ckp pape sangat. tataw dah nak ckp ape :)

then aku bagi dye sumting yang maybe dye ta dapat lupekan kowt :PP hahaha *gelak sorang2*
patu ckp nan dye nak balik cuz ibu dah cal bwat kali kedua :P so said bye bye nan dye and dye bagi sumting yang aku suke sangat2 hahaha :)))) wee im flying lol :PP then gi turun bawah same2 but jln jauh2 sket ahahahah :D patu meet my family kat kfc then masuk kat kedai komputer jap bli cd game zoo tycoon 2 marine mania patu tros balik :)

so otw balik rumah kene migrain lakk.. ouhh shit! sangat2 ta suke!!! sakit gile pale. lastly sampai gak rumah tros telan panadol 2 biji. patu ta elok2 jugak telan lagi 2 biji. patu tgk tv jap death note 2 :)) suke gile same mr.L yey! dye very very cute :)) patu ta tahan sangat pale ta elok2 tros gi tido

thats all folks :)


ni je pict yang dapat aku tunjuk :)

p/s : sorry pict sangat2 klaka cuz nak cepat mase tu :P

No comments: