Monday, January 5, 2009

tag to answer :)

tag from ikah

berikan 5 perkara yang anda benci
pastikan cukup dengan contoh dan peristiwa
perasaan anda selepas meluahkan
tagged 5 org yang and ingin mengetahui perasaan nya


Insectss!
wahahah aku sangat geli dengan serangga neh. aku tataw nape. kalau dye dekat je aku da geli geleman. ahahah ! even dye kecik pown aku geli jugak :P slain insects aku jugak geli kat lintah, katak and binatang2 yang badan dowang lembek lahh :P

Hipocrite!
aku benci same owang mcm neh. its like wth la kan nak pura2 baek depan kite. aku lebih suke orang yang nerd, jujur, lurus bendul dari orang yang hipokrit neh. but sometimes i can be hipocrite person jugak if ade orang maen2 kan aku :P

i hate when people i love is gone or leave me :(
ouhh sangat2 sedey wehh kalau kehilangan orang yang kite sayang. its like mcm kite pown nak ekot dowang jugak but kalau bunuh diri or doing things yang salah kan dosa kan :P so kite just kene redha jelahh pe yang berlaku :)

i hate when my phone is missing!
kalau tade phone bley gila weh.. ahaha seriously aku cakap phone is my passion, my live my jantung lahh! kalau tade mati lahh aku.. even tade kredit pown aku tetap nak phone berada di samping aku :) hahahahah

hate when started missing my friends :(
RINDU RINDU RINDU wehh!! im speechless lahh yang ni pnye :P

ok...dat's all..

now it's ur turn:
-fatin
-acap
-nana
-bloggers
-ani

*another

a)sape yg kene tag,kene tulis 10 sesuatu berkenaan org yang meng-tag dia.

IKAH
-cute
-baekk
-besties cousin!
-short kott
-dye cakap dye da gemuk
-my diary laa
-become a doctor soon!
-addicted to choco
-miss her!

b)sekarang,yg kene tag kene tulis 10 perkare about yourself

FARIHAH
-fat&&short
-proudly taken
-im crazy but im not insane
-care about friends more than herself
-easy to forgive but hard to forget
-shy person
-do care about others feelings
-phone, oreo mcflurry, internet, chocolate :)
-love hangouts, holiday
-want to go to GERMANY!!

c) At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.
-fatin
-acap
-ani
-nana
-szasza
-nash
-kakya
-kamu,u n korg

No comments: