Wednesday, May 26, 2010

dugaan ;)

tahun ni ALLAH duga saya dengan macam2 dugaan. firstly, banyak problem datang time2 saya tengah study menyebabkan study saya menurun dengan TERUK dan susah untuk saya catch up balik. secondly, tahun ni jugak saya banyak sakit. demam laa, gastrik laa migrain laa. macam2 laa.

dan time cuti semester ni. saya diduga lagi dengan penyakit. saya kene chicken pox :( SANGAT SAKIT. mungkin ALLAH sayang akan saya. sebab tu DIA duga saya dengan pelbagai dugaan. DIA nak tengok sama ada tahap kesabaran saya kuat atau tak.

hari ahad aritu pergi klinik dan tekaan saya betul yang saya kene chicken pox. doktor tu bagi ubat demam, vitamin, antibiotik, ubat sakit tekak & ubat krim tok sapu. mule2 tu saya engat bile saya pergi jumpa doktor cepat2 bley la saya baik cepat. tapi sangkaan saya ta betul sebab makin banyak plak benda ni kua dan SANGAT GATAL ! paling teruk muka saya la. setiap kali saya pandang cermin tengok muka saya msti saya sedih dan risau sangat.

tapi alhamdulillah tahap kesabaran saya masih lagi kuat walau pun menangis setiap hari sebab ta tahan badan PANAS yang amat plus tekak saya sakit sangat sebab menanah. hari ni dah masuk hari ke-5 saya kene chicken pox.


ibu cakap chicken pox saya dah mula nak okay sebab byk yang macam dah kering. bersemangat terus saya sebab tak lama lagi dah nak baik. yay ! mudah- mudahan saya cepat sembuh dan boleh pergi ke JB hujung minggu ni untuk melihat perkahwinan cousin saya =)

tapi andai kata saya ta dapat hadir [ceh ayat skema gila] saya minta maaf sangat2. bukan sengaja tanak pergi tapi tak boleh pergi sebab untuk kebaikan semua orang juga ;) kawan2 doakan saya cepat sembut ye !!! love you all !

4 comments:

Kalyisah said...

ak doakan ko semoga cepat sembuh.
amin. . .

sabar2 ye.
:)

Farihah Abdullah said...

thanx :)

Anonymous said...

saya sayang sama farihah
awak!
cepat baik yerk.
jangan garu2 yerk.
awak kena bersabar tau..
saya tak kesah lah muka awak mcam mane pn saya tetap mengaku awak kakak saya.

ahahahaahaha..
sayang cepat baik yerk

Farihah Abdullah said...

hahaha :P