Wednesday, August 11, 2010

friends


saya sayang kawan kawan saya
saya tanak kehilangan mereka. sumpah tanak !
tapi kalau mereka yang pergi jauh dari saya. saya nak bwat cemane kan ?
nak tanak kene gak terima.
every sem macam ni. benda yang sama HAPPEN !
rasa dah give up sangat dah nak berkawan
rasa dah give up sangat dah nak jaga perasaan orang
macam ta worth langsung kot
sumpah sangat sakit hati and sangat terasa.
dulu dengan orang lain. skunk dengan orang lain
okay now i will throw the things and the moments we've been together
including this bracelet so that we can be 'happy'.
thank you !


to all my friends : i love love love you so much !
tolong jangan nak tambahkan stress kat dalam diri saya ye cuz tahap kesabaran saya ade level dye.

2 comments:

bom said...

saya bsyukur saya takde masalah cmtu. bukan nak kata apa,rasanya bila satu tempat tu semua melayu, mulalah buat perangai macam hampeh kan.ikut kepala masing2. biasala,melayu mudah lupa...

Farihah Abdullah said...

yeah tawu tape. and uitm johor sumpah orang2 dye ta besh. LANGSUNG !