Tuesday, August 24, 2010

hipokrit


harini terpaksa be hipokrit di dalam setiap kelas and bila bersama2 dengan rakan2 seperjuangan. mane taknye for be honest mood saya untuk bersama dengan mereka dah tade lagi. ZERO ! seriously dah tade mood lagi dengan mereka and i dont know why. everything's changed ! sumpah saya rindu kawan kawan saya masa sekolah dulu. mereka je yang selalu buat saya happy :) mereka je penyeri hidup saya.

bila dah masuk u, jumpa kawan kawan lain. sumenye berbeza and yeah saya happy. tapi tu dulu. now ? saya rase macam nak suicide je cuz setiap sem ade je prob nan kawan2. aku tak faham kenapa. maybe aku ta reti berkawan kot. or cara aku untuk berkawan tu salah.

yeah aku mengaku, bila aku dah rapat nan seseorang aku akan terus rapat dengan dia sebab aku rasa dye je tempat aku nak cerita2. mungkin cara aku tu salah thats why asek ade problem je nan diorang.

and now saya terpaksa berpura pura untuk jadi bahagia sedangkan saya ta bahagia T_T sebab saya tanak mereka semua menyampah dengan saya. hell yeah saya tahu now mereka sume dah menyampah dengan saya.

thats why mereka makin jauh dengan saya. and saya perasan tu. tape lah nak buat cemane. pasni kene lah mencari kawan kawan yang baru. kalau ta nati saya akan jadi seorang yang ALONE kat cni. kan ?

farihah, sila ubah perangai awak please. jadi more open kat uitm johor ni. jadi peramah sket please. and i answer, insyallah ! thank you.


saya bsyukur saya takde masalah cmtu. bukan nak kata apa,rasanya bila satu tempat tu semua melayu, mulalah buat perangai macam hampeh kan.ikut kepala masing2. biasala,melayu mudah lupa... - aisyah -

No comments: