Tuesday, August 31, 2010

no title


hari ini saya rasa sangat bersyukur kerana ALLAH memakbulkan doa saya dan saya rasa sangat sangat tenang dan gembira even ta banyak pown tapi rasa jugak laa ann.

saya rasa gembira kerana saya dapat rasa how to laugh sincerely
saya rasa gembira kerana hari ni tade sape yang sakitkan hati saya
saya rasa gembira kerana hari ni tade sape yang buat saya sedih
saya rasa gembira kerana hari ni saya dapat releasekan stress even sket pown
saya rasa gembira kerana saya masih bernafas sehingga sekarang
saya rasa gembira kerana si dia dah baik dari demam
saya rasa gembira kerana saya makan dan ta keluar balik
saya rasa gembira kerana harini tade ape ape masalah yang timbul

saya bersyukur sangat sebab Allah dah mula kembalikan kebahagiaan kepada saya. saya harap Allah akan terus bagi saya sinar kebahagiaan kepada saya sebab saya sangat sangat sangat perlukan kebahagiaan itu untuk masa ni :) alhamdulillah syukur sangat sebab tuhan dah makbulkan doa yang saya nak sangat selama ni :)


p/s : cuma saya sedih satu je sebab saya ta dapat jumpa si dia sehingga ke hari ni T_T sangat sedey. dah la rindu dye, cepatlah raya supaya saya dapat jumpa dia :P

No comments: