Thursday, March 31, 2011

Rindu


Hari ini aku keseorangan di bilik
Melayan perasaan yang bercampur baur
Melayan hati yang resah gelisah
Melayan kepala yang sangat sakit
Tetapi aku gagahkan juga diri untuk mengulang kaji pelajaran
Untuk menghadapi test yang akan datang dan juga update blog

Sesungguhnya aku.....

Mahukan dia
Sesungguhnya aku sangat mahukan dia
Rindukan dia
Sesungguhnya aku sangat merindui dia
Sayangkan dia
Sesungguhnya aku sangat sayangkan dia
Memerlukan dia
Sesungguhnya aku sangat memerlukan dia
Mencintai dia
Sesungguhnya aku sangat mencintai dia

Aku rindukan gelak tawanya
Aku rindukan senyumannya
Aku rindukan raut wajahnya
Aku rindukan cara percakapannya
Aku rindukan cara dia melayani aku
Aku rindukan cara dia berjalan
Aku rindukan cara dia menyakat aku
Aku rindukan semua yang ada dalam diri dia

Okay sangat rindu dengan dia :/
Hope next week dapat jumpa dia.
Can't wait actually but at the same time
takut dengan paper2 yang mendatang ni
Ouhh sorry entry ni sedikit jiwang

Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu setengah mati
Kepadamuuu :')

No comments: