Friday, March 4, 2011

Melaka

Hahaha title MELAKA again ? Now aku if lepak, ke overnight ke memang Melaka jela tempat aku melepak sekarang ni. Nak pergi jauh jauh taktau nak pergi mana besides duit pun tak berapa nak banyak. Hehehe. So last tuesday aku pergi overnight to Melaka. WOW !

Lepas je habis test Macroeconomics aku terus shoot pergi Melaka. Bersama siapa ? Faham faham jela ye bersama siapa, Hehehe. Gerak dalam kol 0930pm kot lepas tu lepas tu lepas tu kan kan kan kitorang sampai Melaka dalam pukul 1200am. Pelik tak kenapa boleh lama gila ? Sila cakap pelik cepat !!!!!!

Sebab kan sebab si dia konon nak tunjuk engine turbo kete tu laju, so lepas je tol Tangkak tu dia boleh pegi shoot punya laju sampai masuk lorong Johor Bharu. Hahaha. So maknanya kitorang salah jalan lah kan ? So terpaksa lahh pusing balik. Tu yang jadi lama tu.

Time tu masing masing memang dah lapar. Last last singgah R&R makan kat situ je. Hahaha. Aku tak berapa nak makan sangat lah kan. Sebab selera tak berapa nak ada. So just makan sikit je. Bila dah sampai Melaka tu dah taktau nak pergi mana sebab semua dah tutup.

So just round round satu banda Melaka tu dengan menggunakan kaki sahaja. Konon konon tu exercise di waktu malam lah kan. So dalam pukul berapa tu lepak Mcd kat Taman Buaya tu (tempat biasa & wajib lepak) so makan makan and tengok bola kat situ ^^

Dalam pukul 0630 tu sampai lah semula ke UiTM Di Hatiku. Ingatkan nak melepak sampai ke petang. Tapi oleh kerana ada class pukul 0800am tu so terpaksa lah lepak sekejap je. Takpe nanti hujung bulan maybe jumpa lagi. Mari A Famosa Resort ramai ramai !!!

Hari Rabu tu memang hari yang memenatkan. Mane taknye. Class dari 0800 until 0500. Pueh den nak pergi class haa. Dengan mata yang rabak dan badan yang lembek. Gua pergi jugak class sebab azam gua taknak ponteng2 class dah. So nak cakap yang gua berjaya menggagahkan diri gua untuk pergi ke class hari tu. HAHAHA

Tu jela kot nak membebel dalam post ni. Ouhh ya test gua overall was O-KAY je. Gua dah buat yang terbaik. So gua harap gua dapat result yang cemerlang laa sebab azam gua sem ni DEAN LIST ! Hahaha kawan kawan tolong doakan gua yang impian gua tu tercapai tau tau ! Terima kasih :)

Byebye,
FA

No comments: