Monday, April 18, 2011


Harini air mata aku jatuh sebab dah tak mampu dah nak tahan.
Aku pun taktau kenapa lately ni aku dah tak sekuat dulu.
Sebab pendinding aku dah semakin jauh kot dari aku :)
Aku cuba untuk kuatkan hati.
Tapi tak boleh sebab aku rasa dia semakin jauh dengan aku
Barangkali cuma perasaan aku mungkin :)

Hati, jangan lahh macam ni.
Ini cuma salah faham je.
Dan benda ni akan pulih seperti sedia kala
Jangan laa risau hati.
Kalau dia jodoh kau, tak kemana.
Kalau kau sayang dia just go with the flow

Hati, jangan lah kau berubah
Sebab aku taknak kau berubah sedikit pun
Hati, tolong bersifat terbuka dan terima ape jua benda yang berlaku
Hati, tolong terima dengan tabah
Hati, tolong cakap kat dia aku sayang dia
Hati, tolong bagi dia faham perasaan aku

Mata, tolong berhenti mengalirkan airmata
Sebab nangis tak boleh nak selesaikan semuanya
Mata, tolong bagi dia pandangan yang aku betul2 sayangkan dia
Sebab hati aku tak mampu untuk bercakap kat dia
Mata, tolong bagi dia percaya aku cintakan dia
Sebab kata kata aku tak mampu untuk membuatkan dia percaya bahawa aku sayangkan dia.

p/s: awak hati saya tak pernah berubah terhadap awak. Demi tuhan, percayalah :')

No comments: