Saturday, January 1, 2011

2011


Byebye 2010, nice to meet you & you'll be my memory. A lots of memory yang ada kat 2010 ni. Ada yang best ada yang tak best. Ada yang sedih jugak. Tapi semua tu boleh dijadikan kenangan buat kita kan kan ? So lepas ni kita hendaklah bertindak seperti orang yang matang ! Yeah matang !


Hello 2011, please be nice to me & please bring some happines to me. 2011 ? OMG aku dah 20 kot. No more number ONE kat depan. Haiyaa ! Maksudnya aku ni dah semakin tua. Ehh bukan semakin tua tapi semakin membesar dan matang (tanak jugak tu mengaku dah tua).


So nak say sorry if saya ada buat salah selama tahun 2010 ni berlangsung. Harap lahh dimaafkan ye. Lupakan benda lama dan buka lah buku baru (semester baru, buku baru jugaa sebab subjects pun baru). So marilah kita bermaaf maafan sesama insan ^^


Azam tahun baru aku ? Aku tak reti nak berazam laa. Sebab selama aku azam tak pernah nye tertunai. So tahun ni taknak lah azam. Just nak niat je. Eh sama ke tak ehh niat dengan azam ? Hahaha. Pape jela. Actually, azam aku tahun 2011 masih difikirkan lagi ^^y


Lastly, i love you 2010 & thank you for be the nice year. To 2011, jangan nakal nakal sama saya ya ! :)

No comments: