Monday, January 10, 2011

Changing


Terasa semakin hari dia macam semakin berubah. Aku tak tahu lah kenapa. Aku taknak tanye apa ape. Sebab nanti boleh menimbulkan salah faham dan akhirnya tercetusnya perang. Tu yang aku malas. Kejap kejap nak gaduh. Engat aku ni ape nak gaduh je sepanjang masa.

Aku banyak lagi kerja nak buat dari bergaduh dengan kau je. Tapi an sekarang aku rasa macam kau dah lain. Aku pun taktau ape yang lain tu. Tapi aku terasa laa yang kau ni dah lain sekarang. Luangkan masa kat aku sikit je. Lepas tu kau sibuk dengan kerja kerja kau.

Tapi takpe, aku faham. Kau banyak kerja yang nak diuruskan. Dan aku pun menolak perasaan marah or whatever yang ada dalam diri aku ni dengan berfikiran positive je. Sebab aku taknak lah ade salah faham lagi antara kita. Kalau boleh aku taknak langsung bergaduh dengan kau.

So just nak cakap sorry banyak banyak if ada terguris perasaan ke kecil hati ke marah ke dan segala gala yang tak baik aku nak mintak maaf lah ye. Hope kita tetap bersama sampai bila bila. Panjang umur kita jumpa lagi. Sekian, terima kasih

Love,
FA

No comments: