Monday, January 3, 2011

First Day


First day duduk di UiTM Johor ni rasa sangat lah lain. Plus dengan bilik baru yang yang ==' taknak lah cakap best ke tak. Bilik 4 orang. So faham faham sendiri lah cemane. Privacy pun takde. Susah nak buat pape. Haishh. Nak mengeluh pun tak guna.

Now jam menunjukkan 1119 waktu Malaysia. Am ye bukan Pm. Nak cerita malam tadi tidur tak lena. Sebab ? Tak biasa lagi kot. Selalu memang macam tu. First day kat UiTM memang akan tidur tak lena.

So every one hour mesti akan terbangun ^^ So pagi tadi pergi ke kelas dengan mata yang agak kuyu dan layu. Kalau bunga tu kan sipi sipi lagi dah nak mati dah. Tapi oleh kerana harini hari pertama kelas. So tak belajar lagi.

Nak bagitau yang tadi class pukul 0800. Kelas subject AIS280 iaitu subject Computerized Accounting. Susah ke tak ? Aku tidak tahu kerana belum mempelajarinya pun. Hahaha. Tadi just tengok sub sub topic dalam subject tu je.

Ouh yeah ! Banyak dalam computer lab. So sangat lah tak merasa boring sangat if ada komputer di depan mata. Then subject ni kene blaja MYOB. Denga macam okay. Tapi tatau lah okay ke tak kan. Mudah mudahan senang lah kan ^^

Lokasi sekarang hanyalah duduk di bilik dan online sahaja sementara menunggu kelas seterusnya iaitu pada pukul 1410 until 1750. That subject pun quite tough i think. Macroeconomics & Financial Accounting 4. Haa dah level 4 dah Financial Accounting aku. Sungguh tak ku sangka ^^

Hope this sem saya dapat score semua subject supaya saya dapat duduk di bilik depan semula. Doakan saya ye kawan kawan (hugs & kisses !) Okay lah sampai di sini saja bebelan saya pada hari ni sebab mata dah mula berat.

Nak gain energy balik untuk next class biar nanti tak terpinga pinga & blur time lecturer membebel. So bye bye semua & have a nice day. And dream too (woot woot !)

No comments: