Thursday, January 27, 2011

Hampa

Sekali lagi aku dilanda kehampaan sebab tak dapat jumpa DIA. Aiseh ! Sumpah tension gila sebab dah plan lama then sudden tak jadi sebab atas alasan2 yang tak dapat dielakkan. Nak mencarut bagai pun tak guna sebab benda tu takkan terjadi pun if mencarut.

So nak taknak terpaksa sabar menempuhi dugaan yang ada ni. Nak marah pun tak gune sebab bukan salah sesiapa pun. Dah Allah nak bagi problem macam tu so kene jela redha walaupun tak boleh nak rasa redha sangat lahh :P

So petang ni akan berpura pura happy pergi ke kelass MACROECONOMICS dengan assignment dia yang aku langsung tak buat sebab tak reti tapi redah jela. Dan barang dah kemas dan mungkin petang ni lepas habis class aku akan balik rumah.

Supaya hati aku akan rasa tenang melihat air air banjir kat belakang rumah aku memandangkan Segamat ni dah dua hari hujan tak berhenti sampai Labis masuk berita sebab banjir. Muahahaha. Tapi Alhamdulillah harini cuaca dah semakin membaik sebab hujan dah berhenti.

Eh nampaknya aku dah semakin lari dari tajuk sebab hati dan perasaan sedang berada dalam keadaan yang gundah gulana bukan geli geleman yee. Harap maklum ! So sampai sini dulu lah celoteh aku. Now nak bersiap untuk pergi ke class dan buat FAKE FACE =='

P/s : DAMN IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: