Monday, May 2, 2011

Euro Fun Fair

Ni paling takut

Ni pun boleh tahan jugak. But FUN !


Okay semalam lepas je aku habis final malam tu aku pergi Euro Fun Fair. Konon nak lepas tension final laa :D So aku pun pergi laa dalam 1030pm tu sampai laa pukul 1230am kat sana. Ramai gila orang sebab esoknya kan cuti.

Banyak gila extreme games kat dalam tu sampai rambang mata nak naik yang mana sebab nak rasa SEMUA SEKALI ! Hahaha tamak kan aku ? But aku just naik lima benda je. Aku pun taktau ape nama dia. So I just put the pictures je okay ?


Imagination :D

From top

Balik tu je habis tekak aku sakit sampai sekarang plus badan badan aku pun sakit jugak =.= Kepala dah lega sebab stress dah hilang tapi datang penyakit lain pulak. Aku tak kesah asal aku legaaaaaaa ! Hahahaha.

Ni biasa biasa je =.=

Ni aku kurang pasti ape :D

Buai ni sangat takut sampai aku dah tak mampu nak jerit kat atas tu

Tu je kot nak cakap. Ouhh lupa nak bagitau aku pergi bersama sama adik adik aku plus dengan cousin cousin aku. So meriah lah kan pergi ramai ramai. BARU SYIOOOKKK ~ Actually banyak benda nak cerita. Tapi malas nak menaip.

Ouhh btw, ade abang kerja fun fair tu cakap saya comel. Aww malu lahh saya bangg macam ni >,< Okay Farihah kau memang gedik ! Menyampah aku. Aku pun menyampah dengan kau ! Huh ! Tu je nak gitau. So tengok jelaa gambanye okay :P Kbai ~


Tadaaa :P

muka bajet gilewwww

Senyummmm

From top of the Euro Wheel

Ni pun

No comments: