Tuesday, May 31, 2011

Third Year


Alhamdulillah. Aku sekarang dah masuk third year dah. This semester is my 5th semester. So tinggal lagi satu je semester untuk grab diploma :) Doakan aku grad on time ye semua. Today is my second day class for this semester.

Alhamdulillah everything is going so fine. Lecturer yang ajar aku for this semester pun quite okay. Tak berani nak kata apa apa sebab baru sekali jumpa diorang semua. Semester ni aku amik 7 subjects and kesemuanya tough tough belaka.

So if nak dapatkan DL kene laa struggle bersungguh sungguh kan ? Ouhh baru dua hari start class dah ada assignment :) Tapi buat time next class sebab lecturer ada yang takda. Then yang paling penting tak sabar nak tunggu Sabtu ni <3

Masa cepat laa sikit berlalu sebab tak sabar sangat dah ni. Hihihihihi :D Hope aku berjaya tempuh segalanya pada Sabtu & Ahad ni. Doakan aku selamat pergi dan balik ye :) Sayang korang semua. Muah muah LOL !

No comments: