Thursday, May 19, 2011

Woohooo ~

I'm the winneerrrr

Tadi aku boring boring. Lepas tu aku saje saje laa scroll wall kat FB. Then ade satu fan page ni buat games. Aku dengan keboringan so aku pun jawab jela sebab aku dah tawu jawapan dia. Sekali tu tak sangka pulak aku orang first yang jawab dengan betul.

Sebab selalunya bila aku main aku mesti orang yang ke berapa puluh ratus juta ribu billion (okay tipu) orang yang jawab. Tak pernah pernah nak jawab dengan cepat macam orang orang yang selalu menang ni. Tapi harini aku dapat. Rezeki aku kot :P

Hihihi

So FB aku pun telah di promote oleh admin itu. Seriouss suka gila sebab dapat jadi orang first even menang tak dapat hadiah pun kan. Tapi who cares right ? Yang penting aku dapat beat guess yang lain. Wee ~ Ouh btw, thanx daddy sebab bagi saya pergi berjimba dengan kawan kawan saya ke Melaka.

Oii orang orang Melaka ! Here I come. Ouhh lupa kepada Bf saya yang ketiga iaitu Remy Ishak. Sabtu ni kita date ye. Tak sabar nak jumpa awak. Selalu tengok dalam TV je. Kali ni dapat jumpa betul betul. Insya-Allah.

No comments: