Monday, November 1, 2010

semalam

semalam aku amek paper CTU. and semalam jugak laa aku ditimpa malang T___T sebab aku salah jawab soalan dye. so 10marks aku burn gitu je. tapi aku harap sangat ustaz tu tanda betul jugak ape yg aku jawab tu. sebab aku nak score ! tolongg laa wahai ustaz yang comel.

semalam ni jugak laa aku lambat pergi dewan exam. sebab ape ? macam ni ceritanya. pada suatu pagi yang hening, aku pergi laa pakai seluar gi dewan tu. masa tengah on the way ni. tiba tiba segerombolan perempuan *HAHAHAHA* datang merempuh aku.

mereka menjerit "farihah farihah ada lembu terlepas" ouhh bukan laa. tu tipu je. mereka menjerit "farihah, seluar taley pakai. kene pakai baju kurung" so ape lagi kan. aku pown berlari keanak anakkan -_______- mestilah berlari sepantas kilat balik bilik tuka baju.

nasib lambat 5 minutes je. itu pown dah cuak gila babeng takut ta dapat masuk dewan amek exam. mau menangis sudah time tu. hahaha tapi alhamdulillah. dah selesai dah pown paper tu. so now kene move on to next paper plak.

tu je laa aku nak membebel untuk hari ni. harap harini dapat study FAR yang susah tuu. mood FAR sila sampai dengan cepat ye. saya nak study FAR ni subject kesayangan ala bucuk bucuk saya ni. hahahah. okay byebye

No comments: