Friday, November 5, 2010

merapu meraban

Pak Abu pergi memancing ikan
selamat datang saya ucapkan

monyet comel sedang memetik kelapa
tengah buat apa ?

pergi ke kedai membeli ikan
korang semua dah makan ?

HAHAHA okay dah takde idea nak berpantun cemane lagi. actually sekarang ni aku ye saya farihah. tengah berehat sebentar bersama blog kesayangan sebelum memulakan semula perjalanan saya ke LAW240.

hahaha. esok i mean 6 november 2010 aku akan menghadapi paper LAW240 iaitu introduction to commercial law. even baru intro je tapi ya Allah. banyak gila weh section kene hafal. gua tak tipu beb. kalau gua tipu gua tak dapat makan mcd *sebab esok nak makan mcd, tu yang berani cakap macam ni ^^

actually aku minat law ni sebenarnye. tapi oleh kerana semakin baca semakin lah tak faham, so makin lama minat terhadap law ni makin kureng -,-' aku pown tataw lah cemane nak bagi biar aku suka balik kat law ni.

untuk menjawab soalan esok, aku dah decide nak pilih soalan ape untuk PART B sebab kene jawab EMPAT soalan dari TUJUH soalan. dan setiap soalan tu markahnya 10MARKS. okay banyak kan ? bagi aku sangat banyak.

and 10marks tu senang untuk dapat full kalau kita hafal and explain betul betul. so aku nak focus kat situ lebih sebab kat contract aku tataw ape yang keluar. harap harap OFFER or ACCEPTANCE yang keluarr.

Ya Allah, harap harap untuk section c yang 30marks tu, harap harap tajuk OFFER or ACCEPTANCE yang keluar. saya mengharap sangat ni Ya Allah. hui korang semua sila tadah tangan dan doa beramai ramai cepat *sambil pegang rotan & buat muka garang. AMINN

section 456 (a) kanun kecomelan mengatakan saya semakin lah comel sekarang ni *buat muka yang agak comel. HAHA okay yang tu takde. sila jangan percaya. tak wujud pun section tu okay. so just ignore that sentences -______-

saya mengharap agar esok ye esok ye ! sabtu esok ! saya dapat menjawab paper law itu dengan tenang, tepat & cemerlang. sila doakan saya ye ! wajib jugak doakan saya. kalau tak saya, saya, saya, saya akan mengeluarkan section section yang tak patut dimentionkan kat dalam ni.

okay saya dah semakin teruk merapu meraban. so saya kene stop sekarang jugak. ye now ! sesuai lah dengan tajuk post ni kan MERAPU MERABAN. hahah okay la. aku nak pergi sambung study balik. byebye semua *melambai ala ala ratu cantik.

at-10-tion : perhatian ! tuan punya blog semakin tidak siuman. sesiapa yang terserempak dengannya sila jauhkan diri anda kerana penyakitnya berjangkit. sekian terima kasih. HAHA

p/s : ape punya karangan laa kejap aku kejap gua kejap saya. ahaha

No comments: