Wednesday, November 24, 2010

Farihah, lain kali jangan lagi cakap benda yang ada tanda seruan (!) kan dah ade yang terasa. sekarang PADAN MUKA KAU ! HAHAHA *gelak syaiton sambil tunjuk ibu jari kat diri sendiri. tu laa. lain kali, if nak cakap tu gune perkataan yang baik baik sket. nanti takde orang yang terasa.

dah banyak kali terkena macam tu and dah banyak kali try to be okay even kene berpura pura sekali pown. like i always said CHILL SUDAH ! so even terasa macam mana pown kene jugak jadik chill. sebab dah aku selalu cakap macam tu. so kene laa buat macam tu ^^

okay entry ni nak gitaw lain kali jangan nak cakap benda yang bagi kita, kita just cakap biasa biasa je. but bagi orang lain, dia tafsir lain. so kan dah dia terasa. so salah kita laa kan sebab kita just fikir diri kita sendiri je. tak fikir pasal diri orang lain. so nanti akan jadi macam aku ni haa. sakit wehh !

ape ? tak faham. okay aku bagi contoh, macam ni if aku cakap FFIIIIINNNEEE ! bagi aku tu konon konon aku just cakap fine dalam nada yang geram laa. tapi orang lain tafsir benda tu macam menengking or marah sebab ade sign (!).

so its like macam "KITA CAKAP LAIN DIA FIKIR LAIN" kan ? faham tak faham tak ? adoii susah laa nak terangkan. sesiapa yang terasa tu dia akan faham laa. so just nak cakap. lain kali cakap jangan ade sign macam tu. nanti orang fikir lain. HAHA

then kalau cakap dengan orang yang lebih tua jangan guna FONT BESAR or caps lock. nanti dia akan cakap kau RUDE. sebab ? sebab aku dah terkena dah wehh ! seriously aku tak faham dengan perangai orang sekarang ni.

aku buat macam tu diorang kata aku marah. aku besarkan font dia kata aku rude. maybe aku kot yang salah. aku tak jaga ayat aku kot. takpe laa. after this aku akan jaga ayat ayat aku supaya nampak lebih sopan dan kemas.

so tu jela kot entry kali ni. sorry entry ni agak macam tunggang terbalik. yelaaa, sebab banjir besar dari arah utara sane kene kat entry ni. tu yang tunggang terbalik semuanya. so kalau nak baca boleh baca. kalau tanak baca boleh silakan pergi berambus. sekian terima kasih :)


No comments: