Monday, November 1, 2010

31 october 2010

31 October 2010 ? ade ape yeh dengan tarikh tu ? ade ape yang berlaku dengan tarikh tu ? ape sudah terjadi ? adakah ia satu tregis ataupun mimpi ngeri ataupun suatu yang menggembirakan ? arghh tension tak tension tak ? saje je nak bagi gempak. padahal tak pun. ceh !

hahahah tarikh ni aku jumpa dengan Oh Syazwan atau lebih dikenali dengan nama mesranya iaitu CAJUAN. muahahahah saya suka panggil dye macam ni tataw kenapa. sebab macam comel kot. then adek beradik saya semua nak ikut panggil macam tu :P

kami berjumpa cewahh ayat skema keluar dahh. kitorang jumpe dalam pukul 12.40 nak pukul 1.00 jugak laa kat terminal sebab dia turun segamat naik bas. and aku keluar dalam pukul 12.30. ramai tidak percaya aku reti naik bas sorang2. HAHAHA

hey saya dah besar laa. mestilah kene reti2 naik semua ni. kene berdikari ye kawan kawan. bukan beli kari. HAHAH. then dalam pukul 1.00 kot gerak pergi lunch sebab perut aku sudah jamming sampai nak pecah dah perut. -____-'

then pergi makan dekat KFC je. huhuh dia amek set jom jimat plus cheezy wedges punya. and saya amek snack plate :P bukan ular ye syazwan :P hahahahaahah. then makan makan. aku just makan seketul je ayam. sebab apa ? aku gedik ? cover makan depan dia ? diet ?

bukan semua jawapan di atas tu. sebab aku memang kalau beli snack plate ke dinner plate ke segala yang plate ke, mesti makan satu je ayam. sebab kenapa pun tataw la. cepat betul kekenyangan. huhhuhu.

then lepas makan tu, pergi berjalan jalan di segamat yang takde pape benda menarik pun untuk dilihat. akhirnya menetapkan keputusan untuk berkaraoke sahaja :P so kami pown pergi laa karaoke. dia jahat. dia saja. dia kedengki. dia buat saya geram.

sebab ? sebab dia suruh saya nyanyi lagu RAHIMAH RAHIM tuuu !!!!!!!!!!! hahahaha lagu GADIS DAN BUNGA tuu. sumpah malu gilaaaaa. nak gelak golek golek je rasa time tu. tapi atas permintaan dia saya nanyi jugak laa. *menari twist* hahah

walaupun saya tahu suara saya macam suara katak kene sembelit kan. hahaha. tapi lepas tu gelak gelak dalam hati sebab malu. hahahha. weh malu weh. serious malu. MALU ! ahahhahahaha. then lepas tu pergi beli wrapper sekejap.

sebab nak balut hadiah si FARAH & NINA. huhuhu. then duduk duduk sekejap. pastu pergi billion jap sebab dia nak beli air. dalam billion tu dah macam tempat muzium dah. sebab ape ? brape banyak sebab daa. sebab dia memperkenalkan sayur kat aku. muahahaha

encik syazwan, saya tahu saya tak reti masak. tapi saya kenal jugak la sayur sayur tu even sikit pown. hahhaha tapi comel je. orang datang situ beli barang. tapi kitorang pergi situ sebab nak kenal barang. hahaha. *nampak sangat dah tataw nak pergi mane kan ?

then lepas tu pergi terminal balik. lepak lepak sana sementara menunggu bas dia sampai. then tiba tiba hujan lebat kan. patu kami pown terkena hujan. wee macam romantic gitu main hujan. ahh sudah laa farihah. kau kene hujan sket je pown nak kecoh satu dunia. ahh bialah !

then duduk duduk tu dia kata dia nak main game. ade satu game tu aku tataw ape nama dia, tapi game tu kene tumbuk benda tu kuat2 nanti dapat markah. hahahaha. and saya pun hanya kata try laa. nak tengok jugak kan cara dye menumbuk dengan tangan dia yang comel tu. hahahah.

then dia pown main laa. waktu first dia tumbuk i was like "woahh kuat gila dia tumbuk. tersentap aku" hahahaha SUMPAH KUAT weh ! tak tipu. bohong pun tak. main main pun tak. TAK NAMPAK KE MUKA AKU TENGAH SERIOUS BAGITAU NI ? -_____-'

then lepas dia main benda tu, kami pown berkaraoke lagi. num bilik pown sama jugak dengan tempat karaoke yang lepas iaitu LIMA. huhuhu. then karaoke karaoke, aku terasa macam nak nyanyi lagu awie - ratuku *sila tepuk tangan cepat. hahaha

then aku pown nyanyi laa. ta sangka pulak nyanyi lagu tu lepas kan yang part tinggi tinggi *alaa version akustik memang laa kau lepas. ceh ! tapi pedulik ape aku sebab ada suara serak2 keluar sket. i loikeee ~ hahaha.

then dalam pukul 6.00pm tu bas dia sampai. then kami pun berpisah. walau berat mata memandang. berat lagi bahu memikul. weh farihah pe kejadah kau guna peribahasa tu. nampak sangat BM kau teruk ! memang pun. hahah

to be honest sangat berat nak balik that time. tahan je mata dari T_____T. heee gedik kan saya ? memang pown awak gedik farihah ! tapi KERANA DIA ! saya berjaya tahan mata saya dari bocor ^^

to awak : thanx for 31 october 2010 :) sangat best that time even penat sangat. sorry ye awak saya asek mengeluh penat je. and sorry jugak awak asek menyakat awak je. takde niat pown. and sorry jugak wrapper tu asek kene muke awak je. hahaha. klaka laa.

awak jaga diri taw taw kat sana. ingat pesan saya J A N G A N ! haaa tanak tanak. ingat tu. takpe nanti kita jumpa lagi :) bukan tak jumpe kan ? haaa. fewiittt *ape kene mengena feewiitt dalam pesanan ni aku pown tataw :P

ehmm tu jela kot ape yang aku nak gitau. ini hanyalah rumusan sahaja. tak details sangat pown. ouhh lupa nak bagitau. saya nampak AIEDA, ZURAIDAH & KAKPAH berdating datingan. hahah comel je diorang :P

eh bila nak habis ni farihah. panjang meleweh sangat dah ni. okay lah kawan kawan., saya sudahi post dengan surah al-nas *betul ke ta eh ? ehmm okay lahh byebye. terima kasih kepada semua yang terlibat. jasa anda amatlah dihargai. HAHAHAHA *mengarut je kau ni macik gojek ! dah seriously BYE !

p/s : maaf post agak kelam kabut and serabut dan segala yang but but laa.

2 comments:

storystoryERIN :) said...

hahhha. lawak. kalo g pasar lagi lawak. ^_^

Farihah Abdullah said...

ahah tawu tape