Tuesday, November 2, 2010

rindu

hati besar : hati kecil sayang, kenapa awak nampak macam sedih ?

hati kecil : ehh mane ade sedih. saya okay je :)

hati besar : awak jangan tipu saya. saya boleh rasa. saya boleh tawu

hati kecil : betul saya okay je. ehm :|

hati besar : awak rindukan dia eh ?

hati kecil : ehmm ? yeah. saya rindukan dia ;'(

hati besar : awak dah bagitau dia yang awak rindukan dia ?

hati kecil : sudah. tapi saya takleh buat pape. sebab dia jauh.

hati besar : awak kene banyak bersabar okay ? nanti pun boleh jumpa jugak kan ? ;)

hati kecil : yup yup. so sekarang saya hanya serahkan kat mata je untuk buat saya tenang

hati besar : awak suruh dia buat ape ?

hati kecil : saya suruh dia buat air terjun yang sangat laju dan deras :) supaya saya boleh rasa tenang bila tengok air terjun tu mengalir

hati besar : hehehe. banyakkan bersabar je hati kecil

hati kecil : ye. saya tengah mncuba sekarang walaupun sakit :)

hati besar : ye saya tahu sangat sakit. tapi awak kene try jugak !

hati kecil : yeah. terima kasih kerana bagi semangat kat saya ;')

hati besar : takde masalah pown sayang. kitakan sahabat :)

hati kecil : can i hug u ?

hati besar : yeah :)

p/s : tade motif. just luahan hati :)

No comments: