Tuesday, November 23, 2010

okay seriously mood aku makin laa TAK BAIK. sebabnye ? sebab benda yang aku mengharap tak termakbul. okay memang belum terjadi lagi. tapi MACAM tak jadi ! seriously aku sangat sangat tak suka !

okay dalam entry ni maybe aku akan banyak mencarut. so kalau tak suka jangan baca okay ? adehh aku macam nak menangis tapi dengan cara nangis belum tentu dapat tunaikan ape yang aku nak kan ?

kenapa setiap kali benda yang aku mengharap aku tak dapat ? kata ustazah aku dulu, kalau kita berdoa dan mengharap ALLAH akan tunaikan. tapi kenapa setiap benda yang aku harap tak dapat ? so it feels like T_________________________T AKU KECEWA ! IM FRUSTRATED !

so just pray to God yang DIA boleh tolong aku. Ya ALLAH tolonglah aku ni. jangan musnahkan harapan aku. aku taknak cuti ni jadi cuti yang paling aku benci dalam hidup aku. aku mengharapkan keseronokkan cuti ni. so tolonglahh tunaikan hajat aku ni.

alas,
Farihah


No comments: