Wednesday, October 6, 2010

:'(

this week boleh dikatakan setiap hari, setiap jam, setiap minit, setiap saat aku menangis. aku pown tataw knape minggu ni aku asek nanges jee. bila bangun pagi mesti airmata aku jatuh. bila aku duduk pown same jugak. then before nak tidur. menangis jugak.

aku tataw kenapa aku rasa sangat lemah this week. terasa macam sebahagian dari aku dah hilang. and that makes me feel very WEAK ! honestly, aku sangat perlukan dia. aku nak dia sentiasa ada kat sisi aku. aku nak dia sentiasa layan kerenah aku. aku nak dye sentiasa ada dengan aku 24jam.

aku tawu susah untuk dapat sume tu. tapi aku sangat sangat nak kan dia. dia sahaja yang boleh buat aku rasa happy, kuat & tersenyum. tapi bila dia takde ? inilah aku. lemah, asyik menangis & ta tentu arah.

ouhh God please give me some strengh untuk aku teruskan hidup aku ni. tenangkan lah diri aku ni. aku tanak laa jadi macam ni je sepanjang masa. aku tanak buat dia risau tentang aku. aku tanak buat dia sedih.

aku tawu mesti korang kata aku mengada la, nak carik simpati la, manja sangat la, kan ? aku ta kisah sebab aku je yg rasa benda tu sume. korang tak. tapi terpulang lah kat korang kalau nak kata aku pape pown. aku ta kesah. sekarang yang aku nak hanyalah DIA supaya semangat aku akan kembali macam bila aku bersama dengan dia.


to DIA : awak, sweater awak saya selalu pakai =) even tengah hari tu panas terik cemane pown saya tetap pakai jugak. awak, saya suka bau sweater awak. tapi sekarang bau tu dah makin hilang. and saya jadi lebih ta tentu arah. sebab saya terasa awak dah tade dengan saya. awak, saya RINDU sangat kat awak. saya nak awak sentiasa ada dengan saya. macam haritu =') awak, awak jangan risau sangat ye pasal saya kat sini ? saya boleh jaga diri ;) awak jangan sakit sakit taw. saya jauh nak jaga awak kalau awak sakit. awak, lastly, ayat yang saya nak cakap kat awak kuat kuat ialah I LOVE YOU ! ;'(

No comments: