Friday, October 29, 2010

sigh


" Do I care kalau awak nak kata saya perasan ? pedulik hape en. Yeah. Memang saya perasan. Kesah"

" Oh. Tuh paling sopan okay. Saya tak mencarut. Just tellin da truth okay. "

erghh. those sentences keep playing in my mind. and i can't focus in my study. kenapa ni farihah ? even ayat tu kalau korang tengok macam takde pape. tapi bagi aku sangatlah kasar okay bunyinye. biasa lah aku kan perempuan yang hati tisu. tisu lah sangat.

tapi salah kau jugak kan. kau yang nak sangat tengok dia marah marah kau. nak sangat tengok dia mengamuk. yang pergi suruh dia mengamuk tu buat ape ? hambek kau sedas. baik punya sasaran. kene tepat kat dada kau. sakit kan ?

sakit saaaaanngaaaatttt T_____________T tolongg. menanahh bak kata sarimah ibrahim. but ni tak lawak pun okay. yang ni seriously shit sakit gila ! sumpah sakit. tak pernah dapat ayat sesakit ni daripada dia.

orang yang kene tembak pown takde sesakit ni. okay yang tu tipu. kene tembak lagi sakit sebab keluar darah. yang ni hanya keluar airmata je. ouhh entry yang ni just nak gitaw saya terasa je dengan dia. tu je. saje je nak type panjang2 sebab study ta masuk2 kepala kan.

so baik membebel panjang panjang kat sini. sekurang kurangnya kurang lah sikit beban aku ni. huh ! sebenarnye ta kurang pown. tataw cemane nak kurangkan. kau tahu tak cemane ? aku tataw. takde idea. nak tidur tapi nak habiskan study satu chapter dulu baru boleh tidur. tah laa tataw laa.

okay lah. better aku stop sini dulu sebab ayat aku pown makin lame makin mengarut. biar mengarut jangan mencarut. mencarut tu bahaya. tak baik untuk kesihatan. kan kan kan ? pandai followers ku sekalian. dah lah. byebye !

No comments: