Tuesday, October 26, 2010

myself

kali ni macam rajin SIKIT nak cerita pasal diri sendiri. kenapa ? sebab ramai orang susah kot nak describe aku ni macam mane. so harini ni aku nak cerita pasal diri aku. okay semua mari mari duduk bersila depan kakak. kakak nak cerita pasal diri kakak yang comel lote ni. huhu ^^

firstly, aku ni seorang yang SENSITIVE. sangat lah sensitive aku pown tataw cemane aku bley jadi sensitive ni. padahal sebelum ni aku seorang yang biasa biasa je. tapi lately ni if ade pape yang even benda tu sikit pown aku akan senang menangis. then senang gila terasa hati dengan orang. kenapa entah. aku pown ta faham. maybe dah besar kot. wahh :P

second, aku seorang yang LOVE TO BE PAMPERED & tak brape reti nak be INDEPENDENT. yeah. aku mengaku yang aku ni manja even bila orang kata aku ni manja aku taknak mengaku kan. hahah tapi hakikatnye aku ni manja. everything yang aku buat mesti kene ada orang yang dukung aku dari belakang. i mean bukan dukung yang kau angkat aku tu. haishh. mean kene ada pendamping la. even benda tu alaa kacang panjang masak kicap je pown aku kene jugak ada pendamping.

third, saya suka MENYIMPAN PERASAAN. tapi bukan dendam ye ? orang lain suka salah faham dalam hal yang ni. aku suke simpan perasaan aku bukan bermakna aku pendendam. contohnya, if aku ada terasa dengan orang tu, aku akan diam je. aku takkan bagitau dye. even benda tu sakit mane pown aku akan diyam je. tapi lepas berapa hari dia akan jadi macam biasa balik. kira benda tu hilang ditiup angin gitu laa. faham tak ? kalau tak faham dah. haha

fourth, aku ni FUNNY & senang KETAWA kot. tah la. ramai orang cakap aku ni kelakar. tapi bagi aku, aku ni biasa biasa je. huhuh. sebab boring kan. so aku just mengomel mengarut2 jela. then benda tu boleh jadi benda yang kelakar. aku pown ta faham. and aku ni senang ketawa. even benda tu lawak sket pown aku akan ketawa beria beria. pastu malu sorang sorang. HAHAHA. tapi dah memang klaka kot. takkan tanak ketawa kan ? haaa

fifth, aku ni COMEL. wahh. ahahahahha yang ni aku tanak cakap panjang panjang. kang orang kata aku ni perasan. HAHA tapi aku nak cakap jugak yang aku ni comel ! sebab takde siapa nak cakap aku comel. so aku nak cakap diri aku comel. loloololololo farihah, comelnye awak.

sekian terima kasih.

p/s : maaf entry ni agak serabut dan agak berterabur. sebab effect stress final kot. arghh salahkan final. huhuhu

No comments: