Wednesday, October 20, 2010

maaf

opss entry lepas sangat pedas sehinggakan ada seseorang terasa dengan entry tu. so di sini aku ingin mengucapkan jutaan SORRY kepada seseorang tu sebab buat dia terasa and buat dia moody. sorry sangat ye awak. tataw plak entry tu effect awak sampai macam tu.

padahal benda tu aku anggap sebagai pengajaran untuk aku je. tataw la plak sampai jadi macam ni kan. seriously rasa bersalah yang amat pulak now. and tataw cemane nak jernihkan keadaan yang macam dah keruh ni.

tu lah farihah. lain kali before post tu tengok tengok dulu orang sekeliling. jangan main sembur je. kan dah ade yang terasa. kau ni pownn ! haishh. *ehmm sorry. lepas ni aku takkan post dah perasaan aku kat dalam blog ni lagi. nati hati orang lain terguris. tanak la macam tu.

nak happy happy je. tanak gaduh gaduh. hee. SORRY YE SEMUA ATAS KESILAPAN SAYA. maaf dari hujung rambut hungga hujung kaki. hee =D selamat hari rabu ^^

No comments: