Tuesday, October 12, 2010

tentang seseorang


okay pada harini cikgu akan menceritakan pengalaman cikgu mengenali seseorang yang kini sudah pown cikgu sayang kat dia ye murid2. *okay ni cikgu yang agak gedik sebab nak bercerita tentang kisah dia kat budak tadika. ^^ okay saya tawu anda ta faham dengan ayat saya. saya pown ta faham jugaa. okay dah farihah. stop mengarut ! -_______-

pada suatu hari yang indah, angin sepoi2 bahasa, di dalam mood yang baik & dengan muka yang penuh comel, aku mengONkan YM *sorry ayat bm saya ta bagus. thats why BM saya dapat B -__________-

actually aku knal this guy dah lame dah. i think when i was in form4 or form5 kot aku knal dengan dia. tapi tade la serapat sekarang ^^ sebab that time aku dah ade bf. so layan dia pown macam layan ta layan laa. but still knal.

then dalam pertengahan tahun ni *tahun 2010 ye murid2. pada suatu malam ni. jeng jeng jenggg ! haaa aku punya lahh bafuck boring gila babi lahh *haa sume perkataan mencarut kuar. aku pown on la YM. then kebetulan dia pown on jugak.

so tiba2 dia buzz aku. and that time macam time tu macam desperate SIKIT kott *SIKIT je okay ta banyak nak mencari kawan sebab dah TERLALU boring kan. so aku pown buzz dia balik. so kitorang pown berbual sakan lah kan ^^

then aku bebual2 dengan dia. then layan punya layan dalam hati berkata "beshh jugak mamat ni" dengan hati yang berbunga2 mekar di hati macam lagu kumpulan May or BPR kot aku pown lupa, aku pown meneruskan perbualan aku dengan dia ^^

then sudden dia mintak number phone aku kan. so aku pown dengan perasaan yang tataw malu, aku terus bagi number phone aku kat dia dengan rela jantung *asek hati je. kesian jantung ^^. then malam tu jugak dia call. then kitorang pown borak2 and gelak2.

ouhh murid2, berborak dengan dia sangat besh okay sebab dia kelakar. cikgu ulang sekali lagi KELAKAR ! haaa.. HAHAHA. then berborak punya borak. lame jugak laa. sebab gune supersaver kan :P

then start from that, kitorang start slalu text and text and text. then after a few days kot text, dia ajak aku couple dengan dia. and i was like WEEEHOOO beb. ehh opss MURID2. hahah. then aku pown just say YES !

then start dari situ, kitorang pown couple *dah tade ayat nak tulis sebenarnye -_______-. then dia selalu la call aku. setiap masa i think. and dia sangat lahh besh ! betul. aku ta tipu. and saya sangat sayang dia !

start dari situ je tros tanamkan dalam hati yang memang tanak carik lain dah. nak dia sorang je. huhu. sorry agak sedikit jiwang ye saya ^^ then kitorang pown jumpe. first date kat gunung ledang. hahaha comel je kan pegi gunung ledang ^^

then second date ehmm lupa. but dia datang segamat laa. then ada lagi jumpe and jumpe and jumpe. and the latest one kami pergi melaka. ouhh that day SUMPAH best gila and jadi best moment pada aku. sebab besh laa. ahahah :D

and that guy yang aku cakap2 ni ialah MOHD SYAZWAN MUNAWIL. yeah dia ! awak ye bunbun. jangan nak buat2 jelesh plak bila baca post ni =,= hahaha. ehmm aaa errr oooo. actually tataw nak tutup post ni cemane.

sebab tade idea nak cakap. huhuhu. so the conclusion is, SAYA ye SAYA, yang bernama NURAINI FARIHAH BINTI ABDULLAH, makhluk tuhan yang PALING COMEL di alam semesta ni, nak cakap yang saya SAYANG awak lahh BUNBUN !

saya ta tipu okay. saya serious ni *terus buat muke serious yang singa pown akan lari bertempiaran kalau tengok. huhauhauahaua. ye saya sayang awak. and saya nak awak sorang saje ye. INGAT !! awak SEORANG SAHAJA ! *straight face

okay laa. sampai sini je aku nak mengarut2. okay murid2. sila sambung kerja anda semua. lepas dah siyap karangan tentang cinta anda, sila hantar kepada cikgu ye. make sure karangan anda tu menarik. sekian terima kasih !

p/s : cikgu tadika ni agak ganas dan kurang sopan kot sebab cakap aku kau nan anak murid dia. ta layak jadi cikgu yang baik lagi mulia ni. hahhahaa

No comments: