Monday, October 4, 2010

DATING episod 2

okay now sambungan untuk entry DATING episod 1. okay ape kezutan dye ? nak tawu ? baca lah entry ni. hahaa okay kita mulakan entry kita dengan nyanyi lagu Negaraku ye. okay farihah, jangan main main boleh ta ? =,=

okay time dah kat depan rumah tu. tiba tiba dye cakap 'babe my friend ta jadi guna kereta. so nak lepak ta ?' then my answer mestilah cakap nak kan. so kitorang pown decide pergi mandi2 kat gunung sebab masing masing ta mandi since smalam kan. hahaha.

then pergi uitm balik amek baju sume and tros gerak pegi gunung ledang. and again kitorang naik sampai atas. mandi kat belah atas. tapi that time ta ramai sangat sebab pagi ann so ta ramai yang dah datang.

sampai2 je trus mandi sume and grrrr sejuk gila air dye. huhuh. begigil badan tahan sejuk air kat gunung. tapi fun even sejuk pown :P then rehat kat ctu makan makan and duduk duduk and tengok tengok. hahaha

dalam kol 12 kot kitorang turun and tuka2 baju sume. then tunggu dia tido kejap sebab dia penat. kesian awak yunk. serious mcm ta sampai hati tengok awak penat macam tu. tapi awak degil. suka paksa diri. huh !

then dalam kol 3 tu sampai segamat. tataw nak pegi mane last last dia anta saya balik rumah. (T_T) sedih nyee that time. tapi tahan je. "pretend" to be okay. huuhuh. then mase da sampai rumah tu. tibe tibe dye suruh call

then i called him and he said dye taley nak balik. dye rasa berat gila nak balik. so pegi jmpe dye lagi and cakap kat dye sume. then bawak dye lepak rumah kejap. then dalam 5.00pm smthing dye balik.

sumpah risau gila nan mood dye yang unstable mcm tu and dye drive dari segamat to nilai ALONE. memang risau laa. but alhamdulillah sumenye okay and dia pown selamat. then malam tu aku pulang ke uitm dihantar oleh parents aku.

itu jela kisahnya dalam entry DATING ni. maaflah kalau ta seronok. tapi bagi aku SUMPAH SERONOK gila sebab banyak moment yang besh yang ta dapat aku nak lupakan. hee =) thanx awak sebab sudi nak bawak saya jalan2. sorry awak sebab awak terpaksa penat sebab saya. and sorry jugak susahkan awak.

I LOVE YOU BUNBUN !!

*pict will be upload later. you also can check this entry's pict at my FB. thank you ;)

No comments: