Thursday, October 7, 2010

LAW240


haishh. hari ni aku akan menduduki test LAW240. dah dapat hint ape yang masuk. tapi bila study still lagi ta masuk2 kepala sebab mood masih lagi unstable *haishh asal laa mood ni lama gila nak okay balik*

ehmm then, ape lagi yeh nak cite. ouhh yee, this upcoming friday, nak pegi rumah lecturer cuz dye jemput open house kat uma dye. so maybe pergi kott ^^ untuk hilangkan stress an. then, this week tataw lagi nak balik rumah ke tak sebab mood untuk balik ke rumah makin hari makin takda. tataw knape =,=

now ngah menahan sakit period pain. huu. and 'terpaksa' skip class costing sebab ta larat nak bejalan sampai sane T_T then nak cakap baju kotor saya SANGAT banyak. even dah basuh pown still lagi rasa macam banyak. basuhkan please ? *pemalas sungguh kau ni farihah

then, *brape banyak then daaa. then next week gonna be the last week before final. cuti study week saya sangat lama and bercadang mahu jumpa si dia ^^ and harap harap boleh la. and jadual final saya gap dia ta jauh T_T

and sbject microeconomics and law kenapa kau sangat dekat ? gap satu hari je. cemane nak study ? mesti mcm tu taw. ini tidak adil ! huuu T_T and macam biasa budak accounting akan tutup pagar uitm ni. sebab kitorang punya paper lambat habis. *haishh nasib nasib

lagi nak gitaw ape yeh ? ouhh otak saya dah tepu dengan section section & cases yang ada dalam buku law ni. so sudah tiba masanya saya refresh balik apa yang telah saya study. *cehh study lahh sangat.

okay lah kawan kawan ku. saya nak teruskan perjuangan dengan study LAW yang mengantukkan ni. wish me luck okay ! tolonglah saya tanak repeat this semester =,= !

No comments: