Sunday, October 10, 2010

ehemmm

okay kali ni aku tanak tipu dah. aku seriously sangat rindu dia. huuuuu *bunyi nangesh yang ala ala menggedik. and berfikir bila lah dapat jumpe dia ni. 3 or 4 months ? ouhh no man SANGAT lama ! demmittt -________________-

awak saya rindu laa kat awak. tolong laa bagi saya jumpe awak. saya nak sangat jumpe awak. please ! hati ni selalu menjerit nak awak *okay even agak poyo tapi thats the truth. saya sangat nak awak.

awakkk boleh laa. saya penat tahan rasa nak nangesh ni awak. sampai saya dah taley control mind and myself. saya tawu itu agak melampau tapi itulah juga kebenarannya. awak boleh laa saya nak jumpe awak. if saya ta dapat jmpe awak saya akan jadi macam ni sampai saya jumpe awak or akan jadi LEBIH teruk lagi dari yang sekarang (T_T)

hey you SM, i miss you, you know ? yeah of course you know cause you miss me too^^

No comments: